denise: helgdödare

Märker ni att bloggen dör på helgerna?? .. Dom senaste helgerna så har ju jag åkt till Köping och vart ute hela dagarna, så bloggen glömmer jag bort. Tar ju inte med mig dator,internet,kamera och sladdar överallt. Ska försöka bli lite bättre på helgerna.. Nu då? Just nu ligger jag och pratar i telefon med killen, kollar facebook, och bloggar ;) Det här inlägget har tagit nån timme att skriva, för jag skriver ett ord, sen gör jag nå annat, går tillbaka till inlägget och skriver ett ord, så håller jag på typ. Är så himla trött för jag har knappt sovit något inatt. Så jag ska snart lägga på telefon, sen ta en liten sovis så jag orkar dagen. men hörs gör vi senare. ciao!
/Denise


Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback