denise: hello

Visst är jag rolig som inte har uppdaterat sen i fredags? Men jag har faktist inte haft varken lust eller ork. Känner att bloggen bara handlar om ointressanta tråkiga saker, som den faktist gör. Men jag skriver ju för skojs skull och skiter i vad andra tycker om våran blogg.

Update: Ligger just nu i sängen med både ricin ock kokosolja i håret. Var ett tag sen jag använde ricinoljan eftersom mitt hår blev bara så himla fett efter en dag, fick torr hårbotten som blir mjäll, kliades jätte mycket, så den där forskaren som forska om ricinolja har faktist rätt om den delen. Dvs torr hårbotten, mjäll, eksem..
Lyssnar på lite sköön gung musik och chillar, tråkigt att det inte kommer vara bra väder dom kommande dagarna, men men, jag lever och nu ska jag fortsätta att bara ligga här. Höörs!
/Denise




|Bilder från i fredags|

Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback