Louise: Operation.

Nu är det äntligen klart och kommit hem från sjukhuset, lättad jag blev att det int evar nå himla farligt, men operation blev det såklart. Värker i magen och har feber, inte världens bästa början, men jag fortsätter att kämpa mig fram. Senare idag blir det en myskväll med far, och bara mysa och prata lite kanske.

I mina dagar jag inte uppdaterat så bra har jag bara legat i en soffa eller säng och försökt blivit frisk, men bara livit värre. Men annars är jag ju pigg och vill verkligen försöka gå. Måste röra mig för att bli frisk fick order av doktorn. Men nu börjar det här bli tråkigt och ska vänta på pappa och se vad han köpt till mig hihi, puss


// Lolan ;)

Kommentarer
Kommentar från: Felizia Höök

Tävla om tandblekning i min blogg - http://feliziahooks.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-blekningstandkram-fran-brillian.html#comment

2012-05-12 @ 14:32:48
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback