denise: varför jag inte använder klackar

VARNING!!!! Tycker ni inte om när folk klagar på sig själva. SLUTA LÄS NU!!

Min kropp är typ byggd som en kille, enligt mig. Har massa muskler, att till och med killar har sagt att dom vill ha såna muskler som mig. Speciellt mina vader, mina benmuskler. Det är därför som jag nästan alltid beskär mina bilder och tar bort mina vader. Samma gäller vissa kläder, som t.ex klänningar, kjolar som slutar vid knäna, då bara mina vader sticker ut. Sånt kan jag inte ha på mig. För övrigt så tycker jag inte alls om min kropp, helt rak, inga former, ingen rumpa elr bröst. bara muskler. Visst, jag har världens sämsta självförtroende. Men för 5 år sen så kommentera folk som är ärliga att jag har "kill ben med muskler" eller andra saker. Då är det klart jag tar åt mig, men nu så vet jag själv vad som är sant och inte. Min kropp är jätte ful och det här är en grej som jag har gråtit över väldigt länge. Men finns inget som är värre än mitt ansikte, då jag också ser ut som en kille när jag inte har nå smink, men tänker inte prata om mitt face. Jag får helt enkelt leva med det rest of my life :D

Jag varnade er från början, så jag vill inte höra från er att jag är en liten dum tjej som bara klagar över mig själv. Eller att jag är en idiot för jag tycker såhär om mig själv, fast ni egentligen tycker tvärtom..
Dessutom på bilderna, så ställer jag mig på olika sätt för att det ska se så bra ut som möjligt. Mina bilder är falska, jag ser inte ut så i verkligheten, verkligen inte!








Kommentarer
Kommentar från: felicia - fotokobran

vilken är din favoritglass? :D

http://fotokobran.se/2012/may/vilken-ar-eran-favoritglass.html#comment

2012-05-09 @ 20:08:03
URL: http://fotokobran.se
Kommentar från: Anonym

Men ärligt nuuu, sjukt snyggt när tjejer har muskler ju! As sexigt! Jag har sett dig i verkligheten och du har så hiiiimla snygg och vältränad kroppp!! Tro mig om du vill eller inte, men det är min och fleras åsikt iallafall! :)

2012-05-11 @ 20:01:55

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback