denise: sova snart

Ja, här ligger jag och kollar på bilder på bebisar. Gud dom är så söta så jag vill själv ha en!

Anyway, klockan börjar närma sig 1 på natten och jag ska börja packa väskan eftersom jag drar in till Köping imorgon och stannar där tills på söndag. Ska på fotbollscup i västerås på torsdag och hela helgen förmodligen. Det är min kusinbarn som spelar, som bor i Köping, och då blir det ju enklare om jag är där över helgen, så slipper dom åka ut hit och hämta mig varje dag. Jag är så duktig på att fixa allt mitt i natten, varför gör jag det inte på dagen eller kvällen? Måste alltid göra det i sista minuten innan jag somnar, för jag är faktist jätte trött nu, men känner att jag måste packa den där väskan, så jag har de klart tills imorgon. Och nu är jag så trött att jag skriver så mycket att jag inte vet vad jag skriver om, säkert nå onödigt, orkar inte läsa vad jag nyss har skrivit liksom. Ja ni märker själva, vad gör jag vaken nu??Upp och packa väskan, sen sussa.. godnatt på er kära ni!
/Denise










 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback