denise: sant louise. bra helg!

Helgen har vart så bra. Träffade massa bra personer, hade roligt. Hände väl något tråkigt, men för det mesta var det helt okej. Var alltså i köping från fredag till nu. Nu är jag hemma igen, men ska strax, om nån minut åka till surahammar för att hämta hunden. Så hörs gör vi lite senare. pussisar
/Denise

Har man pollenallgergi, kan man ibland vakna upp med röda ögon. Tänk att mina ögon var 100x värre när jag vakna än vad dom är på bilderna. Ser verkligen helt förstörd och nyvaken ut. Poliserna kom fram till mig på kvällen och kolla på mig och fråga om jag hade tagit något, haha tyyypiskt att jag alltid ska träffa på dom när jag har vart i kontakt med något som jag är allergisk mot, så mina ögon alltid ser fucked up ut när jag träffar dom, de e kul ;)





Kommentarer
Kommentar från: FotoLinsen

Fin blogg! Intresserad av ett bloglovin byte? :)

2012-05-07 @ 15:38:51
URL: http://fotolinsen.devote.se

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback