denise: rapunzel suger b*lle


Jag köpte min hårförlängning från rapunzel för 1 månad sen och har bara använt det på helgerna sen dess. Och titta vad slitet och tunt det har blivit. Typ 5 gånger så tunt nu än vad det var när jag fick de. Tycker rapunzels hår är skit. Jag beställde alltså äkta hår för 1100 kr, och ärligt, när man borstar håret så lossnar det så himla mycket, har tvättat det ett par gånger och ändå luktar det skit (plast), dessutom försvinner det en massa färg i tvätten och bakom färgen kommer det blonda hårstrån fram. Det går inte att locka längre. När jag lockade håret dom två första gångerna så höll de, men nu går det inte att göra det längre. Nej asså jag ska aldrig mer köpa därifrån. Dom ger jätte tunt hår, och jag tror inte alls på att det är 100 % äkta hår, som det står.. DIISSSS!!
/Denise

Kommentarer
Kommentar från: Anonym

Testa Wendys Hair i stockholm, skit bra där, besök sidan så får du se ;)

2012-05-21 @ 11:24:18

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback