denise: Köping imorgon

Klockan är åtta på kvällen, men det känns som att den fortfarande är kanske 5 på dagen, för det är ju lika ljust ute som vid 5?. Har inte riktigt vant mig vid sommarljuset eller att det blir mörkt vid 10 tiden.

Ja, jag har lite planer för helgen. Imorgon fyller min bror John hela 20 år!! Och då är det klart att jag åker in till Köping och säger grattis. Men stannar nog minst 1 natt. På lördag är det ju crusing i Köping också, så då kommer det vara fullproppat med folk på stan. Får se hur många nätter jag blir kvar där, om jag ens blir kvar där nån natt överhuvudtaget, men nog om det.

Nu ska jag börja packa ihop lite grejer som jag ska ha med mig imorgon, blir för stressigt om jag packar innan jag åker, jag hittar ingenting som jag ska ha med mig, och sen glömmer jag alltid någonting. haha!
/Denise

Ja, mitt hår va ju ganska långt innan jag klippte mig, vill bara att mitt hår ska växa uuut. Tålamoood!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback