denise: god morgon!

Hej och godmorgon beautys! Har precis käkat frulle och nu försöker jag få folk att acceptera mina vänförfrågningar på facebook, mitt namn på facebook är JÄTTE ovanligt och inte svenskt alls, så dom tvekar väl att acceptera eftersom dom inte vet vem det är, så jag får skriva ett meddelande till varje person och säga vem jag är, och jag har 5 vänner än så länge. 5 av mina närmsta vänner i verkligheten, så ska det vara. Inte ha en massa folk som man inte känner, pallar inte sånt ;) Min bror accepterade mig först, sen tog han bort mig. Han trodde väl att det var nån som försökte fejka mig, men nej, det är jag som har ett jättekonstigt namn på facebook, och jag tänker verkligen inte skriva ut det här på bloggen vad jag heter, tyyvääär..!  Iallafall, nu ska jag ut på en springrunda såhär på morgonen! hörs så länge!
/Denise


Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback