denise: allergi

Hejhejhejhejhejhejhej. Allt braa?
Jag har nyss blivit riven och typ uppäten av hundvalpar så det kliar överallt så jag mår jääättte bra!:)

Har varit ute på tomten, försökte hitta ett myrfritt ställe så jag kunde köra lite gymnastik på gräsmattan, men tyvär såg jag dom där stora röda myrorna överallt, tråkigt :/ Jag vill ju testa om jag har kvar mina kunskaper inom gymnastiken, det var såå länge sen.

Har glömt att tagit mina allergimediciner så jag har ett himla besvär just nu. (Be right back, ska ta medicinerna nu)... SÅdärja! Alltså det är ju inte roligt med en näsa och ögon som vrålkliar, en näsa som blöder, en hals som börjar kittlas, och en denise som nyser hela tiden, i för sig tycker jag om att nysa, tycker det är skönt, haha! ÄR ju både pälsallergiker och pollenallergiker. Låter roligt va? ;)

Nu ska jag ner i källaren och vika mina nytvättade kläder och bära upp dom hit, så jag får det gjort. Hare gött så länge!
/Denise

Här får ni en över 2 år gammal video på när jag kör lite gympa
.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback