denise: 01:29

Hej, sitter hemma hos mamma nu. Idag fyllde min bror som sagt år, så nu sitter han i hans rum med några vänner till han och har det bra, låter det som!

Jag har varit ute också lite här och var, träffat bland annat mina kusiner stephan och jayson, och lite annat bra folk, trevligt!.. Och nu sitter jag här framför tvn. Ska sluta skriva för jag har inge direkt roligt att berätta, förresten så fick jag två par skor till som jag beställde för nån vecka sen. Ni har sett dom på bloggen förut, men ni kan få en LIVE-bild, då jag fotar skorna när dom står framför mig, haha.. jajjajaaj, det är sent och jag är trött. hörs imorgon. pussis!

|Jag och mamma gör tårta|

|Jag och kusin jayson|

Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback