DENISE: tummen upp

..ja precis! tummen upp för våran uppdatering, wohoo! - eller inte.

hejhej iallafall, sitter och proppar i mig bacon chips och marabou choklad. Jag kan inte påstå att jag är tjock, även fast jag äter en sån stor chokladkaka om dagen.. Är jätte täppt i näsan, kittlas i näsan och halsen, kliar i ögonen och kroppen. Det värsta är att jag har fått nå konstiga utslag också överallt. Men ja, så är det när man bor med hundar fast man är pälsallergiker, hur bra är det liksom?

Neej, nu ska jag dra till med något som jag tycker är positivt. Imorgon ska jag till Köping, till tandläkaren 07.45!! Kanske inte var så positivt ändå? Nej, men efter det ska jag träffa mamma, ska vara med henne hela dagen, vi ska väl göra något tillsammans, sen kanske äta lunch och fika ute och sånt. Till kvällen gör vi middag hemma hos mamma sen kommer min moster och pojkvän dit också, trevligt! Efter det åker jag och pojken hem till mig och han stannar hos mig HELA helgen! Längtar till imorgon. Nu ska jag städa!! wohooo

/Denise




Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback