denise: kan inte sova

Ligger här och kan verkligen inte sova, även fast jag är trött. Huvudvärken tar över, och jag orkar inte resa på mitt arsle för att hämta nå huvudvärkstabletter..

Som sagt var jag iväg och tittade på hockey, tillsammans med min pojkvän steffo. Louise och hennes kille kom också dit och tittade lite, men dom stannade inte så länge.. Anyways, på hemvägen följde steffo med hit och stannade i några timmar. Nu är jag helt ensam, vaken, och gör absolut ingenting, mer än att jag ligger här och kämpar med detta inlägg. Ska ladda ner någon film nu och försöka somna. Imorgon är det helg och jag får hoppas på att jag mår lite bättre då.. Hörs imorgon bitches!!
/Denise



Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback