Denise: träna!!!

Hej mina fina! Haft en bra dag?
Min dag har vart helt okej faktist, har bara legat och kollat på svensson svensson och pratat med älskling i skype.

Har nyss tränat lite och vet ni vad jag upptäckte när jag stretcha?? Jag är jätte ovig!!! Börjar grina snart. Allvarligt, förut kunde jag sätta mig i spagat utan att det kändes något. Nu kommer jag knappt halvvägs! Nee, det måste bli ändring på det här. Måste börja träna mig i form igen, jag vill inte bara ligga i min säng och äta choklad om dagarna, jag vill inte det! Från och med nu blir det hemma träning, äta bättre och nyttigare, och längre fram börjar jag träna sport eller gym! det är vad jag vill, punkt.


/Denise

Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback