Louise: Träning.

Heej på er. Super dålig på att uppdatera. Har haft fult upp och har glömt bort bloggen totalt. Men nu kan jag sitta i lugn och ro och skriva. Började med att man åkte till kungsör för vi hade möte med cheerleadingen. Direkt efter mötet hade vi träningsdag. Var lite jobbigt. Är helt slut nu, känns som om att man ska äta middag sen lägga sig. Men min dag är ju inte slut än, ska sätta mig ner och plugga sen rör jag mig mot Emil för att umgås lite med han.

Annars har min dag varit super, hoppas eran också varit de. Min far börjar 9 på kvällen idag
så det blir lite ensamt, så ska nog fråga om Emil kan sova här. Men de tror jag nog att han får. Bara att hoppas på de bästa så man inte känner sig så ensam. Fast vissa tycker bara de e skönt men jag tycker för de mesta att de är läskigt. Ha de så bra så uppdaterar jag senare, puss
//Lolan ;)

Kommentarer
Kommentar från: :-)

varför kallas du för lolan?

2012-04-22 @ 19:12:23

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback