Louise: Kommentaren



Svar:
Min mamma har kallat mig Lolan sen jag var liten, men det är bara hon som har kallat mig för de då, ingen annan. Men sedan när jag skulle tävla individuellt i cheerleading första gången 2009, då ville min tränare sätta ett smeknamn på mig för att kunna skrika och heja, eftersom det blir lite udda med "Louise". Så på tävlingar lät det så här "LOLAN *klapp-klapp-klapp* LOLAN *klapp-klapp-klapp*". Men skulle man istället skrika "Louise *klapp-klapp-klapp*, det blir lite fel, det blir udda, förstår ni... Men då började folket i mitt lag kalla mig för Lolan och sen blev det bara fler och fler som kallade mig det... Ibland, på något konstigt sätt så reagerar jag snabbare när folk säger "Lolan", jag vet inte varför, men det bara blir så. Hoppas iallafall att du fick svar på frågan. Kram! :)

/Lolan



Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback