Louise: Grattis far.

Hej. Sitter nu och tar de lugnt. Vi fick inställt sista lektionen. Var faktiskt skönt. Men det är absolut ingen vanlig dag. Min far fyller ju år. Blir att gå till honom senare. 

Men nu ska jag plugga :D Måste bara få tag på en matte bok som jag tappat bort i skolan men tror jag har extra hos far min. Får lite klagomål på att jag är sämst på att uppdatera. Får ta och ändra på de känner jag. Har mycket i skolan jag ska ta igen så har tagit all tid på de den sista tiden. Men nu får ni ha en fortsatt trevlig dag

Puss
//Lolan ;-)
ALL MIN KÄRLEK TILL DIG BÄSTA, HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG, loveu♥

Kommentarer
Kommentar från: enya

säger du far igen så slår jag in skallen på dig, DET HETERE FÖRFAN PAPPA !!!!! :@@@@@@ / din ällskling

2012-04-12 @ 17:11:34
URL: http://enyalisegraan.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback