Louise: Bytt bok.

Heej på er. Sitter just nu i biblioteket, hittade faktiskt en jätte spännande bok, "tillsammans" heter boken och är skriven av Denise Rudberg. Så nu kommer jag spendera mina kvällar på att läsa den här boken istället för den andra som jag valde först, som hette "min pappa är snäll och min mamma är utländsk". Men efter att jag läst klart den här boken (tillsammans), så kanske jag läser de andra efteråt ändå.

Idag ska jag spendera dagen med att umgås med Malin och senare kanske jag rör mig mot Julia. Och sen får vi inte glömma att jag ska ha planering med lärarna idag som jag fick veta i morse. Och jag som hade planerat andra grejer än att sitta i ett rum med lärarna, men det går nog fort det där. Jaja, nu ska jag sätta mig och läsa boken jag nyss har valt. Puss


//Lolan

Kommentarer
Kommentar från: Elin

Fin blogg! :)

2012-04-11 @ 11:32:29
URL: http://eamandanielsson.blogg.se/
Kommentar från: william

roligt att läsa böcker:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 @ 11:41:10
URL: http://funnyones.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback