denise: valborg ha?

Hej!! Har ni det bra?

Har vart lite irriterad idag. Förstår inte vilka folk det finns alltså.. Tänk vilken tid som jag har slösat bort i onödan på människor. RIKTIGT bortslösad tid! Varför ska jag bry mig ens?

Har nyss vart nere och köpt lite choklad och DÄR blev livet så jävla mycket bättre! :')

Och just det, det är ju valborg idag. Vet ni vad valborg är? Så fort dom här småflickorna hör ordet valborg, då tänker dom "SUUUPA!". Vad är valborg för något? Det är ingen jävla alkoholdag för fjortisar. Alla har ju tagit förgivet att man av någon anledning måste dricka alkohol på valborg.

Själv ska jag ligga inne framför några filmer idag, alltid lika skönt! ;)
/Denise


Kommentarer
Kommentar från: jainaba

naaw så söt!:D

2012-05-01 @ 13:48:50
URL: http://jainabaholm.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback