denise: vad hände?

Ja, jag vet att jag skrev godnatt för över 3 timmar sedan för att jag var trött. Men jag har bara legat vaken och har inte alls kunnat sova, jag ligger och tänker på alldeles för mycket grejer, fast positiva grejer. Filmen (Miss March) som jag skulle sätta på, den satte jag aldrig på. Jag har verkligen bara legat i sängen och stirrat, och tänk att jag legat här i 3 timmar utan att jag märkt att tiden har gått så snabbt, så roligt kan jag väl inte ha haft??
Äsch men nu ska jag göra ett nytt försök, men denna gången sätter jag verkligen igång filmen och nu säger jag godnatt på riktigt!
/Denise

kan inte påstå att jag e snygg, haha!

Kommentarer
Kommentar från: isabell carlsson

sv; du är fiiin denise :) jo de är ju sant, men jag har ju försökt att sluta förut när jag va sjuk& sen när jag kom till skolan så typ blev de "grupptryck" eller hur man säger så jag började igen haha..

2012-04-11 @ 08:49:20
URL: http://isabelllcarlsson.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback