Denise: träningsvärk

Hejhej alla glada, sura, arga, ledna, underbara och fina!
Idag vaknade jag kvart i 12!!!! Hur fan är det möjligt? Jag som alltid brukar vakna vid 7,8 elr 9! Kanske var för att jag var så himla slut igår? Har träningsvärk i benen från springpasset igår, som egentligen skulle bli 5 km, men det blev nästan 1 mil, och fyyy vad jobbigt det var. Eller ja, jag sprang ju inte hela tiden, klart jag stannade och började promenera när det blev jobbigt & tungt. Plus att jag drog en hemmaträning på 45 min. Jag har inte tränat på mer än 2 år så kan ni förstå hur jobbigt det där var. Tur att jag har slutat med cigaretterna nu då. Jag trodde mina lungor skulle sprängas igår eller något. Nej, fan vad arg jag blev, jag är inte alls i form. Det här ska ändras, jag ska ta tag i träningen så mycket mer nu! PUNKT.
/Denise


Kommentarer
Kommentar från: Lucila

Börja i seniorlaget till hösten :-) ?

2012-04-16 @ 15:36:23

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback