denise: jodå!

Jodå, pappsen känner mig allt för bra!! Nya favoriter, bacon chips!


Tror fan jag skippar att springa ikväll. Ligger här och tjockar mig framför en film istället. Mycket hälsosammare! :) Nedå, men jag kör en film och mys kväll med mig själv, alltid lika trevligt. Slipper jag skämmas för att någon ska se hur jag stoppar i mig den här skiten! :D Så får jag träna trippelt så mycket än vanligt! Men bli inte rädda, jag är inte den människan som har lätt för att gå upp i vikt ;).. pöss!
/Denise

Kommentarer
Kommentar från: sarabirnbaum

hahaha oj va mycket godis! Är allt till dig? Och smakar chipsen lika som på typ fyrishov?



kram!

2012-04-21 @ 20:27:19
URL: http://sarabirnbaums.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback