denise: chill dag

Som alla redan vet var jag till köping och klippte mig, efter det skulle jag gå hem till mamma, men det var ingen hemma, och jag skulle få stå och vänta utanför dörren i en halvtimme innan någon kom hem, så då gick jag och besökte en vän som bor mitt emot, hanna! sååå kul att se den människan igen, men stannade bara där en väldigt väldigt kort stund innan jag drog tillbaka till mamma då min syster var hemma. Mammas kille fyllde år idag så det blev god mat, och kladdkaka som jag aldrig smaka, för en gångs skull stod jag emot chokladen, haha! Pojkvännen var också där, och min kusin jason kom dit ett en liten stund och herregud vad längesen det var jag såg honom. Blablabla, såna här inlägg är verkligen det tråååkigaste som finns, så jag ska sluta skriva strax. Har i alla fall kommit hem nu, och nu ska jag sätta på filmen Miss March, sedan ska jag försöka sova. Hoppas ni också haft en bra dag, vi hörs imorgon, godnatt!
/Denise

under klippning, den här bilden bjussar jag på



Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback