denise: att låna ut saker till louise

Det finns en person, EN PERSON som man inte ska låna ut saker till, och det är min syster Louise. Först lånar hon en sak, sen lånar hon ut den saken till hennes vän, eller så lämnar hon sakerna hos någon annan, eller så tappar hon bort de. Eller det värsta är när jag märker att någonting är borta, och då frågar jag Louise vart den är. Då har hon tagit de, och lagt det hemma hos någon annan, sen får man TYP aldrig tillbaka det igen. Det jag menar, är att det är okej att låna, men det är klart att man vill ha tillbaka sakerna sen :( Och när man är systrar och har ungefär samma storlek på kläder, då snooor man av varandra, det gör man. Det har jag gjort, men jag tappar inte bort grejerna.  Ja, min syster är nog den slarvigaste och oansvarsfulla människa jag känner ;pPPPpPpppP

Här får ni ut söt bild på louise heheheh


/Denise

Kommentarer

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback