denise:

Jag vet inte vad jag gör fast jag vet nog vad jag vill, men det blir aldrig av. Jag lever inte mitt egna liv just nu, vems liv lever jag? Är detta verkligen jag? Jag tänker framåt, jag tänker positivt, och ler för mig själv varje gång, och jag längtar tills allt blir som jag vill. Varför ska jag behöva göra det som jag gör nu? Varför ska jag behöva göra något som jag egentligen inte vill? Varför ska jag behöva leva på det här viset? Det är bara slöseri med tid. Vill man verkligen något, ja, då går de. Så jag frågar mig själv, varför gör jag det här? Vad fan håller jag på med?

Jag saknar att se mina nära varje dag, familj, släkt, vänner, mina käraste. Jag skiter i vad folk tycker om dom, jag skiter i om folk tycker dom är dåliga, dom finns i alla fall i mitt hjärta och jag älskar dom som dom är. Och bara för att dom är si och så, så behöver inte jag bli sån. Vad är det man brukar säga? Man blir som man umgås? SKITSNACK. Valen man gör kommer från ens egna hjärna & hjärta, inte från någon annans. Vill man göra något, då gör man det. Vill man inte göra de, då gör man inte det, enkelt!

Åter igen, vaför gör jag det här? Vad fan håller jag på med?



Kommentarer
Kommentar från: Louise :-)

<3

2012-04-15 @ 19:11:46
URL: http://cayanan.blogg.se/
Kommentar från: ´

varför bor du inte hemma hos din familj?

2012-04-15 @ 20:17:45

Här kommenterar du:

Namn:
Spara?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback